Doorzoek het helpcentrum

"Richtlijnen voor managementreacties "

TripAdvisor Support -

TripAdvisor staat toe dat het management of de vertegenwoordigers van accommodaties, restaurants of attracties reageren op beoordelingen van hun gelegenheid. Let erop dat u de reactie schrijft zoals u deze op onze site geplaatst wilt zien. Om de managementreactie te mogen plaatsen, moet deze voldoen aan de volgende eisen:

  • Gezinsvriendelijk: geen ongepaste taal of afbeeldingen.
  • Uniek en onafhankelijk: er mag één reactie worden gegeven per geplaatste beoordeling. Spreek met andere managementleden of eigenaren van de gelegenheid af wie op de beoordeling reageert.
  • Origineel: geen materiaal van andere bronnen, inclusief correspondentie van een gast of andere derde partij.
  • Professioneel: managementreacties worden onder de beoordeling geplaatst waarop u reageert. Ze worden gelezen door alle gebruikers van TripAdvisor en moeten dus worden geschreven op een manier die overeenkomt met het klantenservicebeleid van uw bedrijf.
  • Relevant voor alle gebruikers van TripAdvisor: irrelevante inhoud kan worden verwijderd. Managementreacties mogen een beoordelaar niet bedreigen, hem/haar niet dwingen iets te doen of laten en hem/haar er niet van proberen te weerhouden bijdragen aan onze site te leveren. Geen beschuldigingen van beoordelingsfraude.
  • Respect voor persoonlijke privacy: raad de identiteit van de beoordelaar niet en voeg geen informatie toe die zijn/haar identiteit kan vrijgeven.
  • Niet-commercieel: geen enkele vorm van promotiemateriaal. We behouden ons te allen tijde het recht voor URL's te weigeren.

 

Als uw reactie overeenkomt met deze richtlijnen, wordt deze doorgaans binnen een paar werkdagen gepubliceerd en stellen wij u daarvan op de hoogte. Zie onze tips en gids of deze gerelateerde FAQ voor meer informatie over waarom en hoe u een managementreactie kunt schrijven.

Als u een managementreactie wilt schrijven, gaat u naar het Management Center en selecteert u onder 'Snelle links' ''Een managementreactie schrijven'.

TripAdvisor behoudt zich het recht voor een beoordeling of managementreactie op elk moment en om welke reden dan ook te verwijderen. De beoordelingen die op TripAdvisor worden geplaatst, zijn persoonlijke en zeer subjectieve meningen. De meningen die in beoordelingen worden gegeven, behoren toe aan leden van TripAdvisor en niet aan TripAdvisor LLC. Wij keuren de weergegeven meningen van beoordelaars en in managementreacties niet goed (of af). Wij zijn niet verbonden aan organisaties die op deze website worden vermeld of beoordeeld.

Conform ons privacybeleid geeft TripAdvisor geen persoonlijke contactgegevens vrij.